Taller d’Educació Emocional P-4 i P-5 i 1r i 2n

Què hem après aquest darrer trimestre?

Hem practicat massatges i carícies per proporcionar benestar, per parelles i en grup.

Hem treballat els mocadors màgics, són mocadors de colors on la màgia es converteix en carícies a  partir d’elements de la natura. Hem fet una conversa final i els nens i nenes han expressat tots que es el que més els ha agradat.

També hem treballat espais de calma i de benestar compartit. Enfortint vincles! Identifiquem les nostres emocions aquí i ara. Diem el perquè. Respectem les nostres emocions i les posem dins s d’un context. Ens relaxem amb massatges per tot el cos i per parelles triades. Hem treballat la calma, les emocions bàsiques de la tristesa a l’alegria. Dels somnis i dels nostres desitjos.

Lili

grup_2T

2T_Salif

 

 

 

 

 

 

Hem treballat la calma amb una pilota de punxes taronja i ens hem fet massatges a l’esquena. Es una tècnica molt senzilla i l’abast de tothom de regulació emocional. Hem explicat que som llum d’estrelles. ..I per tant som energia. Hem dibuixat una estrella i s’han emportar un collaret d’estrelles blaves. Quan parlem de ser energia, parlem de contagi emocional. Les emocions les transmetem aportant benestar o restant-lo. Amb el que diem. ..El que fem…amb la nostra cara i els gestos. Amb el cos i el moviment. Es pot fer debat familiar sobre això. Us animem famílies! !!

2T_bruna

2T_Alegria nen

2T_Enuig nena

 

 

 

 

 

 

 

2017T Alegria

Tagged with: , , , , , , , ,
Arxivat a Cicle Inicial (6-8 anys), Educació Infantil (3-6 anys), Educació Primària

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: